۳ پاسخ

میدونم خیلی سخته ولی واقعا دوران قشنگیه نوزادی بچه خیلی قشنگه و شیرین و برنمیگرده زمان با همه سختی من که دوستش داشتم و دارم

چی شده عزیزم

خدا قوت عزیزم
اما هرچی بگذره سخت تر میشه تا وقتی برسن به دو نیم سالگی به بعد زود میگذره بچه اول من نمیدونم کی دو ساله شد

سوال های مرتبط