منم آمینو کردم از استرس بدنم گر گرفته بود اصلا استرس نگیر بخدا هیچی نمیشه منم خیلی نگران بودم حتی گفته بودن استراحت کن که من حتی نمونه ازمایشم رو هم خودم بردم از پله ها بالا دادم ازمایشگاه اصلا استرس به خودت نده نه ترس داره نه چیزی راحت باش عزیزم خدا خودش بهت کمک کنه
من امینو کردم ولی اینجوری نبودم شاید استرس داری اروم باش چیزی نیس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.