مامانا بعد آمینوسنتز تپش قلب و سستی بدن طبیعیه؟

۲ پاسخ

منم آمینو کردم از استرس بدنم گر گرفته بود اصلا استرس نگیر بخدا هیچی نمیشه منم خیلی نگران بودم حتی گفته بودن استراحت کن که من حتی نمونه ازمایشم رو هم خودم بردم از پله ها بالا دادم ازمایشگاه اصلا استرس به خودت نده نه ترس داره نه چیزی راحت باش عزیزم خدا خودش بهت کمک کنه

من امینو کردم ولی اینجوری نبودم شاید استرس داری اروم باش چیزی نیس

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان قطاب مامان مامان قطاب مامان ۹ ماهگی
مامان خدا داد مامان خدا داد هفته بیست‌وششم بارداری
مامان قند و عسل مامان قند و عسل هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان حبه انگور🧡🍼 مامان حبه انگور🧡🍼 ۳ ماهگی
مامان نِلین مامان نِلین هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آوین مامان آوین هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نورا خانم🌞 مامان نورا خانم🌞 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان 💙معجزه خداجونم مامان 💙معجزه خداجونم ۹ ماهگی
مامان محمدحسین💙 مامان محمدحسین💙 ۵ ماهگی
مامان حلما🐤 مامان حلما🐤 هفته سی‌وسوم بارداری