تپش قلب دارم طبیعیه

۶ پاسخ

اره عزیزم تو هفته ی تو زیاد میشه

معمولا طبیعیه

اره طبیعیه منم یهو تپش قلب‌میگیرم

اره طبیعیه دکتر به من گفت طبیعیه

حتما استرس گرفتی اگه مداوم بود یه سر به متخصص قلب بزن

سلام گلم آنلاین شاپ کودک و نوزاد دارم کارامون همه با قیمت خوب ارائه میشه اگر خواستین در خدمتم🥰🌸
روبیکا
@tooooot_farangiii

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان رادین💙نخودچی مامان رادین💙نخودچی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان قطاب مامان مامان قطاب مامان ۹ ماهگی
مامان ایلدا🎀 مامان ایلدا🎀 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نِلین مامان نِلین هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آوین مامان آوین هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نورا خانم🌞 مامان نورا خانم🌞 هفته بیست‌وششم بارداری