سلام خانوما.من تپش قلب و تنگی نفس دارم طبیعیه؟

۶ پاسخ

من اکو و نوار قلب دادم شما هم دکتر قلب برید

منم خیلی تپش قلب دارم

منم افتصاح دارم

منم خیلی تپش قلب دارم

آره کاملا طبیعیه البته اگه شدید نباشه

فشار خونتون تحت کنترله

سوال های مرتبط

مامان نینی ها🩵🩷 مامان نینی ها🩵🩷 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان منتظر مامان منتظر هفته بیست‌وپنجم بارداری