من از وقتی وارد هفته ۳۰ شدم تپش قلب و تنگی نفس گرفتم دکترم گفت برو برا نوار قلب میرم ببینم چیه
من تپش قلبم زیاد بود تنگی نفس هم اذیتم میکرد ولی نگو فشار بالا دارم رفتم دکتر دارو داد تپش قلبم بهتره ولی هنوز گاهی تنگی نفس دارم ، فشارتو چک کن حتما
اره منم داشتم عزیزم استرس نگیر
تایه حدیش
منم دارم ولی خیلی کمه احساس میکنم بچه گاهی یجوری قرارمیگیره فشارمیادبهم ولی حالت خوابیدنم راعوض کنم یابلند شم راه برم خوب میشم
من نفس تنگی شددییید داشتم شبا خفه میشدم
کلی تاپیک زدم بیمارستانم رفتم گفتن چیزی نیست ، الانم دارم هنوز قفط ی ذررره بهترم 🥲
تا یه حدی
به دکترت بگو
تپش قلب اره،تنگی نفس نه،به دکترت بگو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.