۳ پاسخ

نه من بعضی وقتا اینجوری میشم مخصوصا میخوابم باید به دکترم بگم آخه هر چی میگی بهشون میگن طبیعی

منم تپش قلب دارم فکر کنم استرس داشته باشی بیشتر میشه باز حالا از دکتر تون بپرسید

کم خونی ؟ یا ذخیره خونت پایین نیست؟
فقر آهن داری؟
تیروئید نداری؟

سوال های مرتبط

مامان نِلین مامان نِلین هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان خدا داد مامان خدا داد هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آوین مامان آوین هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان 💙معجزه خداجونم مامان 💙معجزه خداجونم ۹ ماهگی