خانوما من تپش قلب گرفتم تواین هفته طبیعیه؟؟

۳ پاسخ

طبیعیه قلب دو برابر کار می‌کنه

آره عزیزم طبیعیه من از همون اوایل بارداری داشتم چون خون رسانی به جنین زیاد میشه ضربان قلبمون بالاست

والا من از روز اول دارم الان شدیدتر شده

سوال های مرتبط

مامان 💙معجزه خداجونم مامان 💙معجزه خداجونم ۹ ماهگی
مامان قند و عسل مامان قند و عسل هفته بیست‌وششم بارداری