بنظرم بستگی به خود بچه داره که بلد باشه یا نه
من قبل یسالگی قمقمه نی دار میگرفتن دهنش نمیخورد چند ماه گذشت خونه مامانم قمقمه رو دادم دستش گفتم اینطوری هووووف کن بکش آب بیاد دهنت فهمید و اجرا کرد
یکم نی رو فشار بده بیاد تو دهنش خیلی کم و کنترل شده،من میگفتم مک بزن بلد نبود،گفتم بوس کن یاد گرفت
نی رو بذار دهنش بگو هوووووف بکشه بالا
نمیدونم چطوری بیشترتوضبح بدم😅😅
بچه ی من با لیوان خودش بلده آب بخوره داخلش نی داره
ولی نی عادی رو بلد نیست😂
منم درگیر همینم ...
باید باهاش تمرین کنی
خودت بخور نشونش. بده بگو ببین شیر میاد
منظورم این شیشه نریزم براش با همون نی خودش بخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.