فردا میخوام برم انومالی
چیکار کنم؟
کار خواصی باید بکنم؟
چیزی بخورم؟

۴ پاسخ

من زنگ زدم نوبت بگیرم بهم گفت خوراکی شیرین همراهت باشه

فردا زوده ۱۸ هفته کامل بشو بعد برو صبحونه یا نهارتو کامل بخور بعد برو

خوراکی شیرین با خودت ببر
آبمیوه ای شکلات خرمایی چیزی
مثانه اتم اونجا بپرس که پر باشه یا نه
اکثر اوقات نیاز نیس

وقتی نوبت میگرفتی باید میپرسیدی ازشون.حالا برای اونجا چیزی اجتیاج باشه منشی میگه بهت.حالا محض احتیاط یه رانی بذار کیفیت

سوال های مرتبط

مامان کوچولو بچه🤰🏼 مامان کوچولو بچه🤰🏼 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مغزِ بادوم مامان مغزِ بادوم هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان رادمهر مامان رادمهر هفته سی‌وهفتم بارداری