تو هفته ی من گرفتگی شدید زیر شکم با درد خفیف طبیعیه؟ از غروب اینطوری شده

۲ پاسخ

نفخ نداری من وقتایی که زیاد نفخ میکنم اینطوری میشم ولی اگه مداوم شد حتما به دکترت بگو

شیافت بزار بخاب پهلو چپ

سوال های مرتبط

مامان خورشیدم مامان خورشیدم هفته یازدهم بارداری
مامان خدایا شکــرت❤ مامان خدایا شکــرت❤ هفته سیزدهم بارداری
مامان ❤️علیرضا❤️ مامان ❤️علیرضا❤️ ۱ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته دوازدهم بارداری
مامان امیر🌿مهدیار مامان امیر🌿مهدیار ۸ ماهگی
مامان نورا مامان نورا هفته بیست‌وچهارم بارداری