۵ پاسخ

عالیه دختر من بدنیا اومد ۲۶۰۰ بود الان ۲ ماه و ۱۰ روز ۴۵۰۰ وزنش

با توجه به وزن تولدش عالی عالیه

اره بابا دختر من موقع تولد ۳۱۵۰ بود تو دو ماهو دو هفته ۵۴۰۰ بود.

بله خیلی من دخترم ۴ ماهگی ۶ کیلو

عالیه ماشالله بهش

سوال های مرتبط

مامان مامان آرسام♥️ مامان مامان آرسام♥️ ۱۶ ماهگی