۸ پاسخ

دوبرابر وزن تولد هم بیشتر شده ماشالله

عالیه که

دور سرش چن بود؟

آره عالیه دیگه

قد تولدش چند بود

خوبه عزیزم فک کنم بهداشت خودش مگه نگفت خوبه؟
من دخترم ۳۴۰۰ بود دوماهگی ۵۵۰۰ شده بود

نرماله عزیزم کم نیس
بهداشت چی گف

آره عالیه

سوال های مرتبط

مامان مامان آرسام♥️ مامان مامان آرسام♥️ ۱۶ ماهگی