نهایت دو روز
و منی که هفته بعد باید بزنم😭😭😭😭😭
وای منم خدا شاهده از وقتی این واکسنو زدم بچم کلی تغییر کرده دیگه دیونه شدم همش گریه میکنه تو خواب جیغ میزنه
نق نقو شد.شیر نمیخوره.خیلی گریه میکنه کم میخوابه😭
برا من اصلا تب نکرد هر 4 ساعت استامینوفن پاراکید دادم
میگن دو روزه وله بخدا من یه ماهه واسن چهار ماهی دخترم رو زدم کلا از این رو به اون رو شده کلا تنظیم خواب و همه چیش به هم ریخته اصلا بهش نساخته این واکسن لعنتی
تب که فقط یک. وز داشت ولی دختر من از بعد واکسن خیلی نق نقو شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.