از روی مام و بتا فری میشه جنسیت رو تشخیص داد

۴ پاسخ

برا من اشتباه بود عدداش کم بود و نی نی دختر

برا من درس در اومد نمیدونم شانسی بود یا واقعا میشه

به من گفتن عدداش پایینه پسره

نه ربطی نداره
الان 15 هفته هستی میتونی بری سونو تعیین جنسیت

سوال های مرتبط

مامان پسرکم💙💫 مامان پسرکم💙💫 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پرنسا مامان پرنسا هفته پانزدهم بارداری