آیا از روی فری بتا میشه جنسیت رو فهمید؟؟؟

۶ پاسخ

خوب حالا گه جنسیت دقیق معلوم میشه من ۱۴هفته و ۲روز رفتم سونو گرفتم جنین دقیق گفت.شما که ۱۷ هفته ای

من بارداری اولم دوروز مونده بود به موعدم بتام ۵۲۰۰بود دکترم بهم گفت پسره

نه گلی نمیشه

نه دل نبند از این علائم و عدد و رقمی نمیشه فهمید جنسیت رو . فقط سونوگرافی اونم آنومالی یا هفته ۱۶ ب بعد هر سونویی ک رفتی و سلفری

آره برات چند بوده

نه اصلا باور نکن

سوال های مرتبط

مامان ماه مامان ماه هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان آراز مامان آراز هفته سی‌ام بارداری
مامان جوجک مامان جوجک هفته بیست‌ویکم بارداری