۳ پاسخ

عزیزجان ما تو روبیکا یه گروه زدیم برای کسایی که اقدامی اند و قصد بارداری دارن
خاستید به این آیدی پیام بدید لینکو براتون بفرستم عضو شید
@O_malos_O
اگرم نشد آیدی خودتونو بزارید

وااای منم اینبار از وقتی پریودم تموم شد بعد دو روز دوباره درد پریودی گرفتم الان ۱۲ روز دیگه مونده هی داره بیشتر میشه 😑

چند وقته اقدامی؟

سوال های مرتبط