۹ پاسخ

مال واکسنه چیزی نیست

از واکسن بدو تولد

بچه داداش منم شد،خودش رفت خوب شد
انشاءالله اینم چیزی نیست

سلام ببین اگر سمت همون واکسن روز اوله چیز خاصی نیست
پسر منم زده اونم دوتا بردم دکتر گفت عوارض واکسن ب ث ژ هست همونی ک روز اول میزنن
برای پسر من یدونه عین فندق زد روی شونه اش خیلی بزرگ شد بعد هم کلی چرک ازش اومد بعد کم کم داره خشک میشه
یکی دیکه هم جدیدا زده زیر بغلش بردم دکتر دوباره گفت هنوز عوارض همون واکسن ب ث ژ هست دستش نزن
و اینکه گفت ممکنه دوتا دیگه هم بزنه پس چیز خاصی نیستن

غدد لنفاویه

تورم غدد لنفاوی به دلیل واکنش سیستم ایمنی بدن به واکسن بدو تولد (سل)
بعضیا زیر بغل مثل شوهرم
بعضیا دقیقا جای واکسن مثل خودم و دخترم

غدد لنفاوی .پیز خاصی نیست ولی ببری دکتر خیالت راحته معمولا برطرف میشه خودش

ببر دکتر حتما عفونت جم شده یا چیزی زده بهش

دستش نزن و فشارش نده
ببر نشون بده
انشالله که هیچی نیس❤️

سوال های مرتبط