۵ پاسخ

به منم بگید

ربچه سه سالمون رو کلا یک تتاق ۲۰ کتری و حیاط ۵۰دمتری رو تبدیل به پارک کرده بودیم از سقف خونه تاب بستیم کولر از اونژرف میزنه روط تو حباژ یک تاب رنگی دیگه بستیم تو حیاژ صندلی های پلاستیک و میز ولایتیکی رنگی چیدم با سه چرخه و عروسکاش میشه گفت کمی سرگرم میطه بعد ویوی رو به روی خونه سر سبزه ماشین رد میشه بچه ها بازی میکنن از پنجره بیزون نگاه میکنه یکی دو یاعلی بیزون نگاه میکنه وقتی حال داشته یاشم یا یا خواهرش شمارش ریاضی حروف الفبا تمرین میمنیم شعر میخونیم کاردستی درست میکنیم

من هرروز بچمو میبرم پارک

عزیزم من تو اینترنت نگاه میکنم و بازی های مناسب سنشون ،با چوب بستنی و جعبه کارتن و غیره درست میکنم

مامانا توی گهواره دیدم خیلیا بازی های جالب میزارن

سوال های مرتبط

مامان ❣️ دو گل پسر❣️ مامان ❣️ دو گل پسر❣️ ۴ سالگی