ولییییی من دلم پرررررر میزنه واسه اینکه
یبار دیگه طاق باز بخواابم😅😅😅

۱۵ پاسخ

آخ گفتی
فقد منتظرم زایمان کنم طاق باز بخوابم 😂😑

من میخابم جات خالی😎

من میخابم 😐😐

عاااره منم هرچند هیچوقت عادت به خابیدن با طاق نداشتم

میتونی در خد ۵ دقیقه بخابی مشکلی نداره
بالاخره سونو میریمم ب پشت میخوابیم دیگ
حتی برای نوار قلب اونهمه طولانی باید دراز بکشیم

بعد سزارینم دلم پر میزد فقط به پهلو بخابم 🙊🙊🙊

وای گفتی چقددلم میخاد به شکم بخابم

آخ منم🥲🥹

اخ ننه اللهي اره اونجوريه ولي بعد زايمان سزارين چند روز كه رو كمر ميخوابي دوس داري به پهلو بخوابي و نميتوني اون موقع هم زجر ميكشي😂

سلام مامانای عزیزم سیسمونی میفروشم با قیمت پایین
مثلا رامپر ۱۸۵ت
سرهمی ۲۰۰ ت
و خیلی چیزای دیگ با قیمت پایین
برای مامانایی ک تو این وضع اقتصادی نتونستن برا نی نی خوشگلاشون لباس بخرن
سایت خرید داریم لینک سایت تو کانال روبیکامون هست
اینم لینک کانال روبیکا
@karenshopingg

من رو شکم بخوابم🥲🥲

روشکم😍

من که میرم تو استخر به پشت میخوابم رو آب😋😋😍😍
عشق میکنما
اصلا کمرم آروم میشه، انگار روی تشک نرم به پشت خوابیدم

دلت نخواد من دوروز دیگه باید فقط طاق باز بخوابم
سزارین میشم🤣🤣🤣

رو شکمم‌ وای

سوال های مرتبط