درد واژن خیلی بده
می‌شینم دیگه نمیتونم پا بشم
ماه نهم واقعا سخته

۹ پاسخ

من شب تا صبح از دردش بیدارپ

خییلی سخته

وحشتناکه

وای منم خیلی درد دارم الهی خدا کمک کنه همه مون به موقع نینیمونو سالم بغل بگیریم

خیلییی

منم انقد درد دارم هر لحظه حس میکنم با سر میاد بیرون
مخصوصا موقع پایین رفتن از پله
واقعا خیلی استرس زاست

وحشتناکه واقعا

واقعا سخته از طرفی هم استرس نشتی کیسه آب و درد زایمان منو گرفته

منم ماه هشتم درد واژن دارم باز شما خداراشکر اخرشی خیالت از بابت زایمان زودرس راحته تفریبا

سوال های مرتبط