۶ پاسخ

نرمال وزنش
لیدی میل عوارض گوارشی داره روی جنین
چرت و پرت نده به خورد بچه

برای من خیلی تاثیر داشت بچم وزن گرفت خداروشکر طعم شکلاتیش خوشمزش با شیر ترکیب کن بخور خیلی تاثیر داشت

نیاز نیس دکتر بنویسه، خودت از داروخونه بخر، منم خریدم میخوردم اما خودمم داشتم چاق میشدم قطعش کردم

نه بابا اشتها رو باز نمیکنه،من الان دو ماه میخورم ،و اصلا اشتهام زیاد نشده،جزئی از دلخوشیام شده،چون خوب غذا نمیخورم،ولی اونو میخورم میگم باز خوبه،یه چیز مفیدی خوردم

بدمزس اشتها نمبده ولی به به وزن میده .خود اگه کم باشه بهت میده خواستی ازش بپرس

خودش نیاز باشه مینویسه

سوال های مرتبط