۴ پاسخ

اره هست به داروخونه بگو گرون تر هست یکم ولی هست

از دکترت بپرس قند نداشته باشه
ولی چون میگی قندت بالاس بادوم و فندق خیلی خوبن قند هم ندارن

خوب بود وزنش خب چرا میخوای بخوری

بدون قندش بگیر بخور

سوال های مرتبط