۶ پاسخ

سر خود نخور با دکتر مشورت کن

شوهر من میگه وزن بالا بره زاییدنش هم سخت میشه. میگه نمیخواد خیلی تپلی ام باشه

عزیزم با دکترت مشورت کن

حالا نخور بزارهفتت بره بالا برو سونو اگه کم بود میخوری

خوبه دیگ وزنش خداروشکر..میخای چیکار

یک کیلو شده ؟
قند نداری میتونی بگیری

سوال های مرتبط

مامان ایمان👶🏻لاوین مامان ایمان👶🏻لاوین روزهای ابتدایی تولد