۱۱ پاسخ

نه بابا خوشحال میشم

ن بابا تازه خوشحال میشم

نه بابا خوشحالم میشم تازه 😂

گاهی آره

اره خیلی
همش هم قربون صدقشون میرم
خیلی گناه دارن دنیاشون کوچیکه و جز ما کسی رو ندارن 😞

ن بابا از بس بیشعور شده خوشحال میشم میخوابه

بعضی وقتا اره

ارههههههه

آره امشب رفتم تو اتاق با شوهرم حرف بزنم دیدم تو پذیرایی خابش برده خودش پتو انداخته روش و خوابیده دلم یه جوری شد ک قبل خاب نشد باهاش حرف بزنم و قربونش برم 🥹

بعضی وقتا ولی اکثرا خوشحال میشم

نه بابا خوش به حالت چه عذاب وجدانی آنقدر پاره ام که من زودتر از اون میخوابم

سوال های مرتبط