این ست برای تولد دخترم بگیرم خوبه بنطرتون ؟؟

تصویر
۹ پاسخ

اولی خییییلی شیک بنظرم عزیزم

قشنگ نیست انگار بیشتر براش شب نشینی یا مهمون معمولی خونتون بیاد خوبه.لباس مامانا خیلی ساده زدن مثلا باید پیراهن بلند یکم چین دار میبود

سلام دوست عزیزم🌷
اگه دوست داری عکس‌هاتون خاص‌تر و قشنگ‌تر بشه، ما کنارتونیم 💖
📸 طراحی و ادیت حرفه‌ای عکس 🎈 ماهگرد و بارداری و تولد 🌹 یادبود و مناسبت‌ها ✨ با سلیقه شما و تحویل سریع
کافیه عکستون رو برامون بفرستید تا یه خاطره ماندگار براتون بسازیم 🥰 📩 منتظر پیام‌هاتون هستیم.


با ❌۵۰ درصد ❌ تخفیف ویژه
کانال روبیکا


فقط و فقط ۵۰ هزار تومان
@qabenoo

اینم هستا

تصویر

تم تولدش چه رنگه؟

به نظر من که اولی قشنگه

اینم هست

تصویر

اینو چی

تصویر

من خوشم نیومد

سوال های مرتبط

مامان نويان👶🏻💙 مامان نويان👶🏻💙 ۱ سالگی
مامان مهرسام🩵🤱🏻 مامان مهرسام🩵🤱🏻 ۱ سالگی