اولی خییییلی شیک بنظرم عزیزم
قشنگ نیست انگار بیشتر براش شب نشینی یا مهمون معمولی خونتون بیاد خوبه.لباس مامانا خیلی ساده زدن مثلا باید پیراهن بلند یکم چین دار میبود
سلام دوست عزیزم🌷
اگه دوست داری عکسهاتون خاصتر و قشنگتر بشه، ما کنارتونیم 💖
📸 طراحی و ادیت حرفهای عکس 🎈 ماهگرد و بارداری و تولد 🌹 یادبود و مناسبتها ✨ با سلیقه شما و تحویل سریع
کافیه عکستون رو برامون بفرستید تا یه خاطره ماندگار براتون بسازیم 🥰 📩 منتظر پیامهاتون هستیم.
با ❌۵۰ درصد ❌ تخفیف ویژه
کانال روبیکا
فقط و فقط ۵۰ هزار تومان
@qabenoo
اینم هستا
تم تولدش چه رنگه؟
به نظر من که اولی قشنگه
اینم هست
اینو چی
من خوشم نیومد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.