۴ پاسخ

سبز بهتر تزاد با شالپارک و دبد بهتری داره و تو عکس هم قشنگ تر میفته .اون کرمی خیلی بی روح میشه

اره مخصوصا سبزش.

قشنگه

هردو قشنگن

سوال های مرتبط

مامان نويان👶🏻💙 مامان نويان👶🏻💙 ۱ سالگی
مامان سامین‌🍼وسوین👭 مامان سامین‌🍼وسوین👭 ۱۶ ماهگی
مامان ایلیا فرفری🧒❤️ مامان ایلیا فرفری🧒❤️ ۱ سالگی