سختش دوروزه باید تحمل کرددد🥲
ایشالا که سبک باشه براش❤️
سخت نبود عصرش یکم پاش درد می کرد استامینوفن سر ساعت بهش بده یک کوچولو هم شبش تب کرد همین کمپرس سرد و گرم مرتب براش بزار مثل واکسن ۴ماهگی ممکنه پای چپش ورم کنه
سخت ترین واکسن بود برام اونم بخاطراینکه دخترم اصلا پاراکید نمیخورد شدید تب کردتا ۳۸ و گذشت شیاف گذاشتم ۵ بار وحشتناک بالا اورد
درکل واقعا عذاب کشیدیم خیلی سخت بود حالا فقط ی پاشو زدن گفتن اونیکی توکشور کلا کمه نداریم
از من بچم فقط واکسن دوماهگی تب کرد چون اونم استرس داشتم نکنه فلان شه نکنه بهمان شه واکسنا بعدش بیخیال ترین بودم انگار نه انگاربچم واکسن زده خدارا شکر تب نکرد تاهم کسی میگفت الان تب میکنه دعواشون میکردم
قبل رفتن استامینوفن بده ،هر ۴ساعت
سعی کن حوله سرد بزاری فرداش هم حوله گرم .شیاف هم داشته باش خدای نکرده تب پایین نیومد بزاری براش
یچه ها باهم متفاوتن
دختر من نوسان تب زیادی نداشت اما دو سه روز کلافه بود.
انشاالله برای شما سبک بگذره عافیتش باشه
دختر منم امروز ۴ ماهگی داره خیلی استرس دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.