مامانا تب بچم ۳۷ونیم هست
۴ ساعتی استا بدم خوبه یا ۶ ساعتی بدم ؟

۴ پاسخ

مطمئنی ت سنجش درسته ۳۷ ونیم تب حساب میشه پاشویه کن پارچه رو روی ران پای بچه بزار یا روی شکمش تب زودتر میاد پایین

چرا ولی کف پاش و پیشونیش خیلی داغه

الان تبش گرفتم ۳۷ بود

بچه چند کیلو وچند سالشه از هوش مصنوعی بپرس بهتر از استامینوفن پاشویه خیلی کم می‌کنه آب ولرم با نمک وگلاب

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۱۲ ماهگی