۹ پاسخ

منم 20 مهر بودم

ان تی مهمه،
ولی اگه میخوای از رو پریود بزنی باید ۲۰ مهر رو بزنی.

اره ۲۰ مهر بزن منم ۲۰ مهر بودم از اولین روز آخرین قاعدگی خودشون تو سونوام حساب می‌کنن

اولین روز اخرین قائدگی مبنای کاره

20 مهر باید بزنی منم 21 مهر

قاعده حساب کتاب اولین روز از آخرین پریودی
پس اگر ۲۰ مهر شروع آخرین پریودی شما بوده
۲۰ مهر حساب میشه

شروعش و‌باید بزنی

تو گهواره هم میخام بزنم نمیدونم ۲۰بزنم یا ۲۵

هرچی انتی گفته ب پریودی نیست ممکنه لقاح دیرتر یا زودتر بوده باشه ببین انتی چی گفته

سوال های مرتبط