۲ پاسخ

عزیزم تایپم رو پاک کردم چون یکم درموردش خوندم دیدم اشتباه کردم
تستی ک دخترم داد اینجوری نبوده مث بقیه
دختر من زیاد عرق میکرد
اینو ب دکتر گفتم گفت براش تست عرق مینویسم ک من فکر کردم تو همون ازمایش خون هست
دکتر بردم گفت همه چیش خوبه
حالا اگ اون ازمایش خون هم تست عرق بود نمیدونم والا
گفتم یوقت اطلاعات غلط ندم پاک کردم تایپم رو
عذر خواهی میکنم 🙏

تست عرق کودک

سوال های مرتبط

مامان رادوین مامان رادوین ۱ سالگی