۶ پاسخ

ویروس گوارشی گرفته ببرش متخصص اندانسترون تزریق کنه قطع میشه

ببرش دکتر
نیکانم اینجوری شده بود اندانسترون داده بود

عزیزم چیزی خطر ناکی نیست نگران نباش. احتمالا رو دل کرده یا ویروس اگر ادامه دارد ببر دکتر

خب ببر دکتر بهتره اینجا می‌پرسی دکتر برا این روزاست

ببرش اورژانس عزیزم اینقدر بالا اوردن خطرداره ببر امپولش میزنن

چیشده

سوال های مرتبط