۳ پاسخ

سزارین بودی؟

من نزدیک سه ماه ک زایمان کردم تا ۷۰ روزگی ک کلا خون ازم میومد میرفت بعدشم لکه بینی دکتر گفت اشکال نداره
الان ولی بهتر شدم هرچند الانم پریودم

تا ۴۰ روز طبیعی هستش عزیزم

سوال های مرتبط