ای قریون قیافش اخه ماشالله
ن بابا دختر منم تازه در اورده
اشکالی نداره تا ۱۴ ماهگی میگن راه داره.دختر من ۱۱ ماهگی اورد درصورتی ک از ۴.۵ماهگی علایمشو داشت
پسر منم دندون درنیاورده هنوز وقت داریم😅
ن بابا دختر من بعد ۱۰ماهگی در اورد
هر چی دیر تر بنظرم بهتر بچه تپل ترم میشه الان دختر من لاغره از ماه پیش تا الان اصلا اضافه نکردع و فک کنم برا دندونش بوده🤦♀️🤦♀️🤦♀️
تا ۱۸ ماهگی مشکلی نداره ،نگران نباش
نه اصلا
همسر من دندونپزشکه خودش میگه تا 13 ماه صبر میکنن بعدش متخصص کودک میبرن تازه بازم شاید تا 16 ماهگی زمان بدیم
دکترم ببری کازی نمیکنه تا 13 ماهگی بذار باشه
سلام عزیزم در میاره نگران نباش
پسر منم هنوز دندون در نیورده عزیزم
دختر من یکسالگی درآورد اونم چهارتا باهم نگران نباش
ن تا یکسالگی وقت هست هرچی دیرتر در بیاره بهتره
وزنش چقدره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.