منم زدم نگران نباش خیالت راحته حداقل
بستری چرا؟
منم زیر شکمم سفت میشه گفت بیا بستری شو امپول ریه بده 🥴🥴
یعنی الان میری برای زایمان یا خیر
نگران نباش بهتر اینطور اگر زود هم بیاد دیگه ریه اش کامل هست
امپول ریه خوبه ک خیالت هم راحت میشه منم هفته ۳۰ زدم
عه چرا عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.