منم بستری شدم بخاطر امپول ریه😭

تصویر
۷ پاسخ

منم زدم نگران نباش خیالت راحته حداقل

بستری چرا؟

منم زیر شکمم سفت میشه گفت بیا بستری شو امپول ریه بده 🥴🥴

یعنی الان میری برای زایمان یا خیر

نگران نباش بهتر اینطور اگر زود هم بیاد دیگه ریه اش کامل هست

امپول ریه خوبه ک خیالت هم راحت میشه منم هفته ۳۰ زدم

عه چرا عزیزم

سوال های مرتبط

مامان شادلین مامان شادلین روزهای ابتدایی تولد
مامان هانا مامان هانا ۳ ماهگی
مامان راستین مامان راستین ۲ ماهگی