عزیزم تو بهمن الان زایمان سزارین تقریبا ۸۰ هستش طبیعی ۳۵ الی ۴۰
اگه تکمیلی داشته باشی قطعا بهمن خیلی بهتره اما نداشته باشی بری امام حسین اونجا دانشجو نیست اما موسوی پر دانشجوعه امام حسین دکترت میاد؟
دکتر من بهمن میره فقط آتوسا دبیری
اگه زایمانمو طبیعی انتخاب کنم میخوام یه ماما همراه خوب بگیرم بیاد امام حسین بعد تو اونجا اتاق خصوصی بگیرم فقط ماما همراهم بالا سرم باشه
جدیدا تو امام حسین هم اتاق خصوصی اوکی کردن همراه با بادکنک آرایی اینا
اگر پول داشته باشی فوق خصوصی 🤤
جوری که انگار ملکه ای میخوای زایمان کنی
ولی خب خیلی گرونه
اگر پول داری حتما برو خصوصی دولتی هم شلوغ هم احتمال داره بدن دست دانشجو هیچی مهم تر از سلامتیت نیست
بستگی داره!
دولتی هست از ده تا خصوصی بهتر
خودم دولتی بودم
محیط تمیز ، کادر حرفه ای ، امکانات عالی
توی خیلی موارد از خصوصی بهتره باید تحقیق کنی توی شهرت همچین بیمارستانی خصوصی هست یا دولتی
مثلا شهر خودم
یه بیمارستان دولتی عالی داره مال تامین اجتماعیه خودم دوروز بستری بودم
یه قلم سه روز دستگاه بود
قل دیگم یک روز برای زدی
یک ریال هم هزینه نکردم
یکی هم داره معروفه به کشتارگاه که دانشجو داره و آموزشیه
هر شهری فرق داره بپرس ببین کدومش بهتره صرف اسم دولتی و خصوصی گارد نداشته باش همه دکترهای خصوصی دولتی هم کار میکنن ولی می فرستن خصوصی چون سود بیشتری داره!
فقط برای دولتی در نظر بگیر که آموزشی نباشه و دانشجو بالاسر بیمار نیاد
دولتی یه مشت کاراموز ریختن دارن اموزش میبینن اگه دکتراشم خوب باشن میدن دس کاراموزا منو ک سلاخی کردن پارسال، خصوصی دکتر خودت عمل میکنه، باز بستگی به بدن ادم داره و مهارت دکتر ولی خصوصیا خب بهتره هم اتاق جدا بستری میشی هم همراه مرد میتونه وایسه، ولی دولتی شوهرتم راه نمیدن ده نفر با هم یه اتاق هستن منی ک بستری بودم هر روز بیخودی ازم خون میگرفتن واسه ازمایشای خودشون بعد میگفتن لازمه پرستاراشم یه سری تازه واردن سوراخ سوراخ کردن دسمو یه رگ بگیرن پارسالم مجبور شدم برم چون هفتم پایین بود الان از جلو درشم رد نمیشم
صد در صد خصوصی
خصوصی بهتر رسیدگی میکنن
خصوصی خیلی خوبه دولتی ام یه جا تمیز پیدا کن با مامای همراه که باز بهتر هست بهت رسیدگی میشه دیگه درکل به شرایط خودت بستگی داره
قطعا خصوصی
قطعا خصوصی
درسته دکترت رو خودت انتخاب میکنی ولی رسیدگیه خصوصی خیلی بهتره
پول داشته باشی بی شک خصوصی
مسلما خصوصی، از قدیم گفتن هر چقدر پول بدی آش میخوری
وا معلومه خصوصی
معلومه که خصوصی
از لحاظ رسیدگی اینا بنظرم خصوصی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.