من ویتامین دی به شدت پایین بود دکتر ۲۰۰۰داد
عزیزم وقتی دکتر۱۰۰۰ داده هزاربخورهرخانمی یه مدل میخوره بستگی به بدنت داره برو ۱۰۰۰ پیداکن عزیزم ۲۰۰۰ نخور
اگه ویتامین دیت پایینه روزی یکی بخور وگرنه یک روز در میان باید بخوری
از من ویتامین کم بود ۲۰۰۰میخورم
همون هزار بخوری بهتره
مال من خیلی پایین بود یکی هزار و یکی دوهزار میخورم بعد ناهار
برو بهداشت بهت ویتامین ۱۰۰۰ میده
۲۰۰۰ فکر کنم میتونی هر یه روز در میون بخوری ک تعادلش حفظ شه
ولی بازم حتما حتما از دکترت بپرس اینو
نه دیگه همون گه دکتر داده باز همون و بخر
من هفته ۱۳ هستم از همون اول ۲۰۰۰ میخورم
همون ۱۰۰۰ بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.