۱۴ پاسخ

منم روز فکر میکنم به بچه دوم . شب که اذیتم میکنه نمیخوابه پشیمون میشم 🤣

دست ب کار شو

منم دختر میخوام خب😃 خواهر خیلی خوبه. پسرم باید خواهر داشته باشه

حالا الان که زوده
ولی اینجا یه مامانی می‌گفت تحت نظر یه خانم غفوریانی بوده برا بچه اولش پسر شده الان برا دومی اقدام کرده پیش ایشون

زابلی جماعت همینه ستی جون 😂

توباز پریود شدییییی وزد به سرت😭

چون پسر برای مادر یه چیز دیگست عشقهههههه

حالا اینی رو که زاییدی بزرگ کن بعد خدا بزرگه🫤😵‍💫

وایی پشت هم خیلی سخته...من که بلافاصله ده ساله آوردم دوتابچه واقعا سخته....بااینکه بزرگه خیلی کمک میده بهم...‌بعد جنسیتی که میخوایی احتمالش کمه...من دومی رو دختر میخواستم دوباره پسر شد،دخترجاریمم دختر یه ساله داشت برا پسر زود باردار شد ولی دومیش هم دختر شده....میگه چه اشتباهی کردم پشت هم به خاطر پسر

از کجا معلوم پسر باشه
منم واسه پسر اقدام کردم گل دختر شد

ایشالااا بعدیت گل پسر میشه 😍

مرض لا علاجه🤣🤣

دلت نخاد فعلا زوده

بزار بچت بزرگشه بعدبفکرشو ب نیت نی نی پسر

سوال های مرتبط

مامان میکائیل مامان میکائیل ۱ سالگی
مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۲ ماهگی