برو که انشاالله خوش خبر بیایی
هیچ ترسی نداره برو ک خوش خبر باشی برامون برای منم دعا کن قلبش تشکیل شده باشه😍
ترس نداره منم دادم ن درد داره ن هیچی
نترس من دیروزم رفتم ۳بار تاحالا واژینال شدم
دختر نترس عیبی ندارد که منم سونو واژینال دادم
ترس نداره من سه بار تاحالا دادم.یکی 4هفته4روز دادم ساک دید.7هفته برای قلب دادم.9هفته برای رشد جنین دادم.الانم20تیر انتی دارم .
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.