خوب بیاین ببینم خودتون و نینی ها امروز ناهار چی دارین❓❓❓😍

تصویر
۹ پاسخ

ما که هنوز خوابه زن عموش براش سوپ آورد برای خودمونم هم بنده گشادیم میشه فعلا همه خوابن منم زیرپتو

ناهار پلو ماش

اش رشته برای دخترمم همونو میدم دوست داره

کوفته

چه جالب من هم امروز براش تخم مرغ با روغن زیتون سرخ کردم نهارهم براش عدس پلو با ماست درست کردم

استنبولی دارم میپزم با سبزی خوردن و ماست

صبح اوتميل بادوم و خرما
ظهر كباب تابه اي

دارم دمپختک شوید با مرغ درست میکنم ولی می‌دونم نمیخوره همون‌طور که حریره بادام صبحش و نخورد😀

صبحونه زرده و خرما ، ناهار عدس پلو با ماست

سوال های مرتبط

مامان دلوین🌹 مامان دلوین🌹 ۱۸ ماهگی
مامان ناز دختر مامان ناز دختر ۱ سالگی
مامان توت فرنگی(محیا) مامان توت فرنگی(محیا) ۱ سالگی