۳ پاسخ

من یه پیراهن خریدم بردمش آتلیه تولد هم نگرفتم تو خونه ۳ نفری عکس گرفتیم

این لباساش قشنگه
البته اگه سلیقت این مدلیه

من براش تیشرت و شورتک و کفش اسپرت پوشوندم

سوال های مرتبط