فرزندپروری بچه داری

تصویر
۸ پاسخ

نه نمیگیرم، کفش می گیرم به جاش، تابستون کوتاهه ، راستش نمیصرفه واسه سه ماه تابستونی بگیرم، تازگی واسشون کفش خریدیم، برا هر کدوم، ۳ و ۸۰۰ شد،

کفش تابستونی میگیرم ولی قیمت مناسب

کتونی میگیرم همیشه صندل و تابستونی دوس نداره
منم همیشه اورجینال میگیرم زود کوچیک میشه میگم دیگه نمیگیرم اما باز کرم درونم میزنه بالا حین خرید

سلام درخواست بدید لطفا

من مال جفتش اندازه بود مال پارسال ولی دخترم چون میپوشه خریدم ولی برا پسرم نه

من خر سال میگرفتم اما امسال نمیخام بگیرم وای خسته شدم از خرج همش خرججججج چون کفشاش خیلی نو و تازه ان🥲

من کفش یا کتونی میخرم یه سایز بزرگ وکفی میندازم تنگ شد کفی رو درمیارم اونجوری سالی یه بار میخرم چون پاهاش تن تن سایزش عوض میشه ودوتا دیگه هم دارم باید برای اونا هم بخرم

کتونی بگیر براش من شش ماهی یبار میگیرم

سوال های مرتبط