مامانا دو ساعت بعد صبحانه آزمایش قند دادم ۱۰۵ بود خوبه؟؟؟؟

۴ پاسخ

اره خیلی

زیر ۱۴۰ خوبه

عالی افرین

بله خوب

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین هفته سی‌وششم بارداری
مامان حلماسادات🩷 مامان حلماسادات🩷 ۳ ماهگی