خانوما شما هم تو بارداری موقع پریودی درد پریودی دارین ؟؟؟؟؟؟؟

۱۰ پاسخ

منم دارم . تازه من پریشب خون دیدم. مردم از ترس. فرداش رفتم سونو گف همه چی اوکیه. بعد یادم افتاد من اینروزا پریود میشم.

توروخدا ببینین بیبی چکموو🙏🙏🙏🥲🥲

اینم ی عکس دیگ

تصویر

عزیزان این مثبته قا هاله الکی میندازه این مارک؟؟مارک ویتاسینگ دوروزم تاخیر دارم با ادرار اول صب زدم
ماه پیشم چن تا بیبیچکم هاله داده بود بعدش پریود شدم البته هاله اونا خیلییی کمرنگ تر از این بود نمیدونم ب این دلخوش کنم یا ن آخه میگن مارک ویتاسینگ هاله کاذب خیلی میده

تصویر

اگ دردت زیاده با دکتر در تماس باش

منم اینجوریم دیروز وامروز حتی لک بینی دارم رفت سنو همه چی خوب بود

اره منم اینجوریه
امروز موعدم بود صبح که بیدار شدم زیر دلم درد میکرد

آره دو سه ماه اول

عزیزم چند هفته رفتین برا ساک حاملگی تشکیل قلب

من ارهه

سوال های مرتبط

مامان سورنا مامان سورنا هفته سی‌ام بارداری