فک کنم بین 2 تا 5 تومن میگیرن بستگی داره کجا بری منم 4 هفته دیگه باید برم
هرجا یه قیمته بعضی جاها یک میلیونو صدوچهل هزارتومنه با تامین اجتماعی بعضی جاها تا ۲۵۵۰ هم میشه بستگی به جا و دکترش داره
من ۱۸ هفته انومالی رفتم و دکتر برای ۲۳ هفته هم یه سونوی رشد برام نوشت
فکر کنم برای هفته ۳۰ به بعد هم سونوی رشد مجدد برام بنویسه
من امروز اومدم ۳۰هفته و ۵روزم با بیمه تامین ۱۵۵۰
میگن ۳۰ هفته به بعد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.