خانما هرینه سونو رشد اول چنده؟چند هفتگی باید رفت؟

۵ پاسخ

فک کنم بین 2 تا 5 تومن میگیرن بستگی داره کجا بری منم 4 هفته دیگه باید برم

هرجا یه قیمته بعضی جاها یک میلیونو صدوچهل هزارتومنه با تامین اجتماعی بعضی جاها تا ۲۵۵۰ هم میشه بستگی به جا و دکترش داره

من ۱۸ هفته انومالی رفتم و دکتر برای ۲۳ هفته هم یه سونوی رشد برام نوشت
فکر کنم برای هفته ۳۰ به بعد هم سونوی رشد مجدد برام بنویسه

من امروز اومدم ۳۰هفته و ۵روزم با بیمه تامین ۱۵۵۰

میگن ۳۰ هفته به بعد

سوال های مرتبط

مامان لیانا و داداشی مامان لیانا و داداشی هفته سی‌ام بارداری
مامان علسچه🍯💕 مامان علسچه🍯💕 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌ام بارداری
مامان سوگند خانم مامان سوگند خانم ۱ ماهگی
مامان شوکولات خونمون مامان شوکولات خونمون ۳ ماهگی
مامان جانان🩷شاهان💙 مامان جانان🩷شاهان💙 ۷ ماهگی