سایز ۳ مای بیبی کوچیکه خط میندازه رو پای بچه
ولی سایز ۳ مولفیکس خیلی خوبه من میبندم
من ۳میزنم پس میده دوهم اذیتش میکنه
ربطی به وزن نداره دختر من دوماه و نیمه ۶ونیم کیلوعه تاالان ۲ میبستم تازه از امروز میخام ۳ ببندم
پس دادنشم بخاطر کوچیک بودن نیست احتمالا بد میبندی
به وزن نیست
ببین اگر پوشک دور ران بچه رد نمیندازه اوکیه
هروقت رد انداخت سایز رو عوض کن
ربطی نداره
به جسه بچه نگاه کن
سایز ۳
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.