بچه ۶کیلویی مای بیبی سایز ۳ببندم یا ۴؟

۶ پاسخ

سایز ۳ مای بیبی کوچیکه خط میندازه رو پای بچه

ولی سایز ۳ مولفیکس خیلی خوبه من میبندم

من ۳میزنم پس میده دوهم اذیتش میکنه

ربطی به وزن نداره دختر من دوماه و نیمه ۶ونیم کیلوعه تاالان ۲ میبستم تازه از امروز میخام ۳ ببندم
پس دادنشم بخاطر کوچیک بودن نیست احتمالا بد میبندی

به وزن نیست
ببین اگر پوشک دور ران بچه رد نمیندازه اوکیه
هروقت رد انداخت سایز رو عوض کن

ربطی نداره
به جسه بچه نگاه کن

سایز ۳

سوال های مرتبط

مامان گل پسری مامان گل پسری ۸ ماهگی
مامان ✨محمد یاسین✨ مامان ✨محمد یاسین✨ ۱۷ ماهگی