درد خفیف پریودی تو ناحیه واژن طبیعیه تو هفته من؟

۶ پاسخ

چرا هرچی میگی منم دارم🤦🏻‍♀️

خفیف اشکالی نداره اما اگه استراحتی یا با خم و راست شدن یا بلند شدن و نشستن بیش
تر میشه ب دکتر بگو
چون رحم داره جا باز میکنه تا کمی طبیعی

در چه خدا دردت

من نداشتم ...از دکترت بپرس

آره منم داشتم خوب شد

فک نکنم

سوال های مرتبط

مامان دلماه♥️ مامان دلماه♥️ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان حسین💙 مامان حسین💙 هفته سی‌وسوم بارداری