مامانا چرا حاي واكسن دخترم اينجوري شده؟؟؟

تصویر
۷ پاسخ

اوووووووو این ک خوبه پای بچه من ببین چی شده بود هی کمپرس سرد بذار دو سه روزه میره نترس فقط نباید خیلی بزرگ و متورم بشه و تب شدید کنه

تصویر

تا فردا بهتر نشد ببر دکتر

پسر منم اینجوری شد حتی بیشتر از این
خودش خوب شد

پای پسر اولی منم اینجوری شد چون واکسن سختیه اصلا پاشو تکون نمی‌داد ولی خوب شد

اوخی خدا
کمپرس گذاشتی؟
طبیعیه
اگه تا ۳ روز خوب نشد ببر بهداشت

خوب میشه به مرور

حساسیت نشون داده

سوال های مرتبط

مامان فاطمه و فادیا مامان فاطمه و فادیا ۱ سالگی