خانوما جواب آزمایش آن اتی کسی سر در میاره

تصویر
۳ پاسخ

جوابش عالیه، خوشبحالت خیالت راحت شد، من حالا فردا میرم ، ان شاءالله مال منم خوب باشه

ریسک نداره و همه پی خوبه

از بقیش سر درنمیارم ولی اون نمودارش میدونم از خط قرمز نباید رد بشه که مال شما خیلی فاصله داره باهاش فک کنم همه چیش خوبه

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو 😍 مامان فندق کوچولو 😍 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان سپهراد وسامراد مامان سپهراد وسامراد هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان محمدعلی 💙 مامان محمدعلی 💙 ۴ ماهگی
مامان آوا ونی نی مامان آوا ونی نی هفته بیست‌ونهم بارداری