۶ پاسخ

از روز اول هم شیشه دادم هم پستونک الان هم سینه میخوره هم شیشه هم پستونک

پسر من شیر خودمو میخوره شیر خشک نخورد اکه شیر خودت خوبه بده شیرخشک خوب نیس

والا روز سوم از بیمارستان اومدیم رفتم حموم
از حموم اومدم دیدم مامانم با شیشه داره شیر میده بهش😂🤦🏻‍♀️
ولی خب الان بخاطر حساسیت به پروتیین گاوی فقط شیر خودمو میدم

من شیر خودم میدادم یهو کم شد هرکاری کردم مثل اول نشد شیر خشک میدادم نمیخورد شیشه شیر پس میزد از ۳۰ سی سی شروع کردم روزی سه وعده میدادم بهش بعد یک هفته خودش گرفت

عزیزم عکس ماهگرد درست میکنم
هزینه هم ۵۰تومن
نمونه کارهم دارم
خواستی بگو بفرستم

منم آرزومه دوتا رو بگیره شیشه میدادم تا چن روز پیش دیگ نمیدم انگار میخواست سینه رو ول کنه😭😭😭

سوال های مرتبط