من نمیدونم همه چیم عوض شده یه ریلکسی خاصی نسبت به همه چی دارم
منم تنها بودنی گریه میکنم بعضی موقع ها که که بغض دارم دنبال آهنگ غمگین میرم که گریه کنم راحت بشم
طبیعیه
منم همینطوری بودم تو بارداری
طبیعیه هورمونا بهم ریخته بارداری و بعد زایمان ادم حساس میشه
طبیعه هست سعی کن با کسایی ک حالتو خوب میکنن حرف بزنی جاهایی ک دوست داری بری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.